lindakv.blogg.se

10/9

Kategori: Allmänt

Då var det september och det var ett tag sen jag uppdaterad. Dags att tänka tillbaka lite, får se om man minns något. 
Har nog varit på någon aw, jobbat såklart och aa var väl de. Jag har ju fyllt år, morgonen började med frukost på sängen och sen var det jobb, blev även lite tårta på jobbet och på kvällen var vi hemma hos mig och sen blev det en utgång. Gick hem ganska så tidigt för att dagen efter åkte vi till Liseberg. Jävlar va kul de va, helix var ju bara för härlig och allt annat med för den delen :) blev även firad hemma hos pappa en dag och där bjöds de på grillat, firats hemma hos mig och då hade mamma med äpplehuset som är såå jävla gott. Kört lite tv-spel hos Jenny och de var nog de. Blivit bjuden på mat av Sawii. Har även kollat på hoppning.
I förrgår kom Evert och Danne över på filmkväll, blev 3st och burger king. Gick även en sväng på stan. 

Jag och Jenny blev hem bjudna på tvårätters hemma hos Tina igår men så var det man själv som fick laga maten ;) råstekt potatis, inlindad kyckling med fetaost, vitvinssås och sallad. På dagen var det också lite lyx, baguett med kycklingröra med Jenny. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: