lindakv.blogg.se

29/7

Kategori: Allmänt

Riktigt kämpigt att jobba i denna värmen men nu har man varit ledig i två dagar och vilat upp sig lite. 
I onsdag så slutade jag tidigt så åkte jag och Evert hem till mig och slöade. Sen kom Danne och Calle-Wille så att vi mest och letade efter låtar som man lyssnade på förr.
Sen blev de att dra ner till Hugo, fick bli lite dans och sen knallade vi hem ganska så tidigt. Fyy faaan va varmt de är i lägenhet smälter bort så fort man kommer innanför dörr så nu har jag även införskaffat mig en fläkt så hoppas att den kommer att hjälpa något.
Torsdagen började med ett litet läkarbesök och sen drog jag och Evert ut med båten och njöt som bara den. Där efter blev de Ikea med Lilita och på kvällen hämtade vi Jenny och så blev de kvällsbad och film. 
I fredags åkte jag, Evert, Danne och Mimmi ut med båten, idag tog vi även med madrasser så att vi kunde flyta omkring. Riktigt skönt. 
Så på kvällen. blev de att hänga uppe hos Carros mamma och spela lite spel. 
Sen har de nästa bara varit jobb på schemat, varit och badat på kvällar. Så i går var pensionärerna Jenny och Linda uppe och badade så hade vi med schampo, kaffe och bullar. Riktigt mysig kväll :) 
Nu väntar ja på att Danne ska svara i telefonen så att vi kan åka och bada!

Var ju någon som gjorde att Danne blev lite fuller i fredag och de är ju inte okej om inte jag får vara med och hjälpa till. Så nästa gång är de min tur att se Danne lite rund om fötterna. Evert fick ju den stora äran att uppleva detta :P 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: