lindakv.blogg.se

18/4

Kategori: Allmänt

Vad har hänt de senaste dagarna, joo. På mina lediga dagar blev det inte direkt att sova ut utan Jenny ringde och väckte mig första dagen för då skulle jag hjälpa henne att flytta. Så var det även dags att byta till sommardäcken. Just de, var även ute med jobbet och åt på Härlig pasta tror jag att de heter. Riktigt trevlig kväll.
Dagen efter blev det inte heller att sova ut men då var det dagas att åka in och fixa med kontraktet för lägenheten. 
De blev dock inget kontrakt eftersom att det stod fel datum men ska in nästa vecka och skriva på. 
Efter de så åkte jag, Evert och Jenny till Ikea för att shoppa och de blev ju en del saker. Sen när vi släppt av Jenny hemma åkte jag och Evert och kollade sängar och soffor. Känns som om att de är jättelångt kvar fast ändå inte. 
Även varit på spelkväll hemma hos Frida med lite folk och självklart har jag även jobbat. 
Kollat på lägenheten igen och fått reda på lite mått, hälsar på hemma hos Jenny och hämtat Lollo från tåget. Kul att hon är hemma ett par dagar nu :) 

Snart är det dags att åka till jobbet och idag så öppnar parken. Tagga, tagga! 
Tror jag gick upp lite tidigt så därför hinner jag att skriva innan jobbet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: