lindakv.blogg.se

6/5

Kategori: Allmänt

Igår var en riktigt händelserik dag. Började med att ringa Tina på morgonen för lite prat men slutade med att jag åkte in till henne ist för lite skit snack. Fick även en försenad födelsedagspresent, vad kan det vara??? Joooo, strumpor! 
Sen åkte jag hem och hämtade upp mamma så åkte vi och käkade och kollade på soffor. Första gången Evert inte var med och godkände mitt val men hoppas att även hon blir nöjd över hur jag valt, skickade ju lite bilder när ja stod i affären.
Sen åkte jag hem till Jenny för lite kaffe och sen åka tillbaka för att kolla på en soffa igen. Slutade med att jag köpte den så nu är men soffa rikare och mindre pengar på kontot. Jaja detta blir nog bra! 
Sen bestämde vi oss för att vi skulle ut och ta en öl men först svänga förbi systemet och dela på en flaska vin. Måste försöka göra lite när man väl är ledig.
Satt och drack lite sen kom Carro förbi så skulle vi ner till stan men det blev så att vi gick till Carro så hon kunde hämta sitt vin och så blev vi kvar hos Jenny. Sen tittade även tre person till in och hade med sig lite öl. När alla som skulle jobba idag drog så var det bara jag och Jenny kvar. Lagade lite mat så att vi inte skulle köpa med oss donken eller något liknade senare, eftersom att vi fortfarande hade tänkt att gå ut. Men det slutade med att vi blev kvar hemma. Riktigt trevlig och behövlig kväll. Innan läggdags var det såklart dags att kolla lite på Janne långben the movie, en himla bra film. 
Somnade som en stock i soffan!

Morgonen var väl inte lika härlig, hör hur Jenny pratar i sömnen och spårvagnarna som åker utanför. Bara att man börjar vänja sig med allt. 
Känner att det ska bli riktigt skönt att flytta in till stan, tror dock att jag kommer att sova lite i Åby iaf. Det jobbigaste i morse var ju att parkeringsbiljetten gick ut så då var det bara att röra på fläsket.
Hem för att duscha och sen en titt upp till farmor i stugan. 


Kommentarer

  • syrran säger:

    Iiite sen present eller? :)

    2014-05-08 | 19:10:08

Kommentera inlägget här: