lindakv.blogg.se

15/7

Kategori: Allmänt

Dags att kanske uppdatera sig lite. Vet faktist inte riktigt vad som har hänt den senaste tiden, eller vet gör ja ju men kommer inte riktigt ihåg så får bli en liten blandning.
Lollo har varit och hälsar på, blivit en del aw, pappa har fyllt år, börjat få ordning lite hemma, jobbat, softat i Lilitas pool, en mjukglassmaskin har sprutat upp mjukglass i mitt ansiktet, ätit gott, en och annan övernattning och aa de var väl lite sånt. Minns faktist inte riktigt vad som hänt den senaste tiden men är en jävla massa jobb. Nu har jag precis kommit hem ifrån Jenny där det bjöds på kaffe utan dammsugare. 
 Imorn blir de bog en halv på jobbet och på kvällen lutar de åt aw igen. Helgen är jag ledig igen och då blir de väl förhoppningsvis fint väder så att man kan få steka lite i solen. 

Nu ska jag komma på någon serie och sen är det dag att sova. 
Får nog bli lägre bättre på detta igen så att jag minns vad som händer i mitt liv :P 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: