lindakv.blogg.se

28/4

Kategori: Allmänt

Dags att summera veckan som sprungit förbi. 
Var ute i skogen och grillade korv och kolla på stjärnorna. Hade fått höra att de skulle vara mycket stjärnfall den kvällen men jag såg väl tre stycken. Det var riktigt trevligt men jävligt kallt. När vi skulle åka tillbaka fick jag och Elias sitta i bakluckan och de är inte lätt att hålla sig fast när man är ute i skogen och åker för de är så jävla gropigt. 
Va har mer hänt..... Hängt lite hos Henka och snackat skit, firat Carro, firat Petra, grillat? varit på fest men inte det roligaste när man är nykter. Jag och Carro fick iaf väldigt intressanta konversationer om olika saker man kan äta, vad man gillar och vad man inte gillar. 
Har även jobbat hela helgen i det fina vädret. 

Hittade en film när jag tig student, skäms bara att kolla på de. Kunde väl kanske varit lite nyktrare men jävlar va kul jag hade :D 

Ny vecka och nya tag. just nu ligger jag på alten hos pappa och njuter av min lediga dag och ikväll ska vi ut och äta. 
Kommer inte på något mer att skriva så nu var det klart! 

Just de, köpte mig en ny säng i veckan så nu är man på banan. Inte så långt kvar nu tills man blir stadsbo. Ska bli riktigt skönt samtidigt som jag tycker att de är sjukt skönt att bara kunna gå ut och sätta sig och kolla sola men i stan har man ju nära till alla uteställen så de väger väl upp de hela. Men kommer nog bo hemma lire iaf :P 

Nu är jag klar och ska njuta av solen med Evert! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: