lindakv.blogg.se

11/5

Kategori: Allmänt

Första lediga helgen på länge och den började på mimmis land. 
Efter jobbet i fredags blev det att åka hem lite snabbt och packa väskan för att sedan bli upphämtad. Tyvärr var man ju lite krasslig men hindrade inte att följa med. Så himla mysigt ute på hennes land, en egen liten ö. Jaja blev att grillat, snacka lite skit och lite spel. När det var dags att sova så fick Carro berätta lite historier så att man kunde som och det gjorde jag iaf. Vi var sju stycken som skulle sova i en liten stuga med två våningsängar och jag var en som fick sova på golvet, tur var så fick ja ju en madrass. Värsta när man vaknade på morgon var att halsen var helt täppt och jävla va varmt de var! 
Åkte hem med Elias vid 6 på morgonen så då var det bara att gå och lägga sig när man kom hem. 
Sen så åkte jag och mamma och köpte en kaffebryggare till mig och lite städprylar. Inte långt kvar nu!
Kvällen spenderades hemma hos Frida med lite spel och alkohol sen drog vi ut en liten svängen. En riktigt trevlig kväll. 
Idag har jag legat i sängen typ hela dagen och en sådan dag behövdes verkligen, bara legat och kollat på serier. Har nästan bara gått upp när det var dags att äta, 

Vad har man gjort i veckan då? Jobbat såklart och hängt hos Jenny typ. Var på systemet i torsdags med Henka och eftersom att jag är så jävla bra på att visa leg så fick jag ju en liten present från systemet :P det är väl detta som har hänt. 
Får se vad som kommer att hända denna vecka men hoppas att det är något riktigt skoj och det är de ju säkert! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: