lindakv.blogg.se

31/5

Kategori: Allmänt

Första lediga helgen på två veckor, riktigt skönt. Denna helg ska väl mestadels bestå av att få ner mitt rum i kartonger. Fast så jävla mycket är det mig inte. Ska på inflyttningsfest också, sen kanske ner en sväng till NHS. 

Faktist hänt lite saker i veckan också. I måndags som sagt så var jag och Jenny på Ikea sen och vi och Carro och grattade Mimmi som fyllde 25. Fick en tårta eller nått som hon hade bakat. Var ganska så äcklig faktist, väldigt konstig konsistens. Men bättre lycka nästa gång.
I tisdags att jobbet upp till Furuvik så kollade vi runt lite. Mysig lite park. 
Onsdagen var det jobb och sen lite party för Mimmi. 
Torsdagen började som ett jävla helvete. Fick inte igång bil då satt och svor för mig själv. Ringde Evert och hon fick tag k en bil. Var nog sur på jobbet med till en början. Sen fick ja ringa bärgare för att de skulle komma ut och kolla va felet var. Batteriet såklart! Så då fick jag och Jenny glida omkring lite och sen fick de bli ett nytt batteri. Så nu är man lite fattigare. Bärgningspersonalen bytte batteri åt mig eftersom jag inte vet hur man gör :) bara batteriet var ju svin tungt, orkade knappt bära de så ska man flytta omkring på de och aa nae inte min grej. 
Igår var det jobb igen och sen gled jag och Henka omkring. Åkte färjan för första gång :D 

Idag har ja nästan packat ner allt i kartonger och nu blir det inflyttningsfest hos Martin och Sofia. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: