lindakv.blogg.se

16/6

Kategori: Allmänt

Jahopp dags att uppdatera lite. 
Lollo och Sawii har varit här och hälsar på i en veckas tid så då blev de väl att flänga runt lite. Varit hemma hos Jenny och haft lite alkoholintag, dansat som faaan på Harrys, solat, kollat på när andra badat, spelar tv-spel, ätit gott, firat Lilita, hängt på Hugo, jobbat, målat vardagsrummet, byggt min efterlängtade byrå som inte får plats i sovrummet, Danne har tagit studenten, köpte tv och en hel del till. 
Detta var min vecka i korta små drag och den var väldigt lyckad. Tiden har bara sprungit iväg. Nästa gång är det nog min tur att åka ner till Malmö och hälsa på.

Nu ligger jag helt själv i min fantastiska sköna stora säng och ska kolla på någon serie! 




Kommentarer

  • Lois säger:

    Bra sammanfattning Syrran:)

    2014-06-16 | 21:52:09

Kommentera inlägget här: