lindakv.blogg.se

17/5

Kategori: Allmänt

I måndags var de jobb på schemat och sen var det bara att slappa hemma. Blev väl mest serier och inget annat. 
Sen i tisdag så var jag ledig så då åkte jag och Evert in till stan och kollade runt. Tanken var först att vi skulle åkt till smultronstället var ju inte direkt något bra väder så de får bli en annan gång ist. Hade även i tankarna att vi skulle åkt till Ikea och köpa en byrå till mig men de får vi också ta någon annan dag. Som sagt åkte vi till stan och hade det trevligt. Sen åkte vi hem och käkade lite chips och dipp och på kvällen blev det att åka in till Hugo för lite mat och musikquiz. Gick faktiskt ganska så bra för en gångs skull men ingen placering för de. 

Sen har jag även spelat en hel del rollercoaster och jävlar va roligt de är. Tiden bara springer iväg så fort man sätter sig med de. Glömmer nästan allt runtomkring och de är ju ganska så skönt de också ibland.
Har även varit lite hemma hos Jenny i Åby. 

Fredagen var jag uppe och hälsat på farmor, suttit och njutit ordentligt i solen. Blev även en tripp till mormor och morfar. 
Kvällen spenderades hos Carro med lite spel. 

Just nu ligger jag i sängen och ska hoppas på att få lite ork. Rolig men hektisk dag på jobbet. Riktigt skojigt nu när det börjar hände lite saker och när vädret är på våran sida. Ikväll händer de nog inte så mkt, ganska så trött efter ett 11timmars pass. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: