lindakv.blogg.se

22/4

Kategori: Allmänt

Då var påsken över och jag har nu en ledig dag. Fick dock inte sova ut men det gör inte så mkt när man blir väckt av något bra och när det är såhär fint väder. Just nu ligger jag och Evert på altanen och gottar oss i solen, måste utnyttja varje sekund av solen när man är ledig :) 

De senaste dagarna har bestått av jobb såklart,varit en lyckad påsk och allt flutit på bra. Efter jobbet har jag hängt mkt med min systrar, firat Carro och vara tagit de lugnt.
 Har även hunnit in till stan och druckit lite öl. Där satt vi mest och pratade om gamla packet man fått och gamla minnen. Dagen innan Lollo åkte blev de då såklart att kolla på klipp från att vi var små. Så kul att se hur lycklig Evert blir när hon får en jättestor apa, ser nästan helt förälskad ut hahah.
 Helt klart en mycket bra påsk med mycket skratt och skojigheter. 
Även Jenny har ju fyllt år, väntar bara på en inbjudan så man kan fira henne också. Tror nog att jag nästans yngst nu och de känns väldigt bra(; 

Finns inte så mkt mer att skriva eller nu ska njuta hela dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: