lindakv.blogg.se

4/5

Kategori: Allmänt

Veckan har mest bestått av jobb, som vanligt med andra ord. Tur att man trivs med jobbet iaf! 
Dags att försöka komma ihåg vad som mer hänt denna vecka...
Var ute och käkade i Finspång med Jenny, Millan och Lilita. Blev Oxfilépasta och öl såklart. Valborg fick bli lugnt, grillade och aa inte så mycket mer. Dagen efter blev det lite alkoholintag, kortspel och grillat. Sen har jag bara tagit de lugnt. Som sagt jobb har ju varit på schemat. 
Igår kväll var nog första lördagen på väldigt länge jag bara var hemma. Kollade igenom lite vad ja hade för saker som ja ska ha med mig när jag flyttar. Är ju en jävla massa saker. 
Idag har vi firat Jenny så det bjöds på pannkaksfest. Riktigt gott med hemmagjorda pannkakor. Spelade även ryktet går och måste erkänna att jag är nog nästa Picasso. Av någon konstig anledning kom jag på sistaplats men får skylla lite på Jenna eftersom att hon inte kunde tyda mina teckningar. 
Det är väl typ detta som har hänt, säkert något mer men minnet är bra med kort. 

Nu är det dags att vara ledig i två dagar så är jag även ledig i helgen :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: